Povinně zveřejňované informace
dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
1. Název
Severočeská hvězdárna a planetárium v Teplicích, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
viz Zřizovací listina: http://www.hapteplice.cz/dokumenty.html
3. Organizační struktura
Viz Výroční zprávy, kapitola seznam pracovníků http://www.hapteplice.cz/dokumenty.html
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Koperníkova 3062, 415 01 Teplice
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Koperníkova 3062, 415 01 Teplice
4.3 Úřední hodiny
Po-Pá 9:00-12:00
4.4 Telefonní čísla
planetárium Teplice 773 791 439
hvězdárna Teplice 773 791 438
hvězdárna Most 723 791 439
4.5 Čísla faxu
‒
4.6 Adresa internetové stránky
http://www.hapteplice.cz/
4.7 Adresa e-podatelny
hap@hapteplice.cz
4.8 Další elektronické adresy
‒
5. Případné platby lze poukázat
číslo účtu 2336501/0100, Komerční banka, a.s.
6. IČ
00361224
7. DIČ
CZ00361224, nejsme plátci DPH,
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Zřizovací listina a výroční zprávy o činnosti
http://www.hapteplice.cz/dokumenty.html
8.2 Rozpočet
Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce viz http://www.hapteplice.cz/dokumenty.html
Obsah účetních výkazů za uplynulý rok viz výroční zprávy o činnosti http://www.hapteplice.cz/dokumenty.html
Střednědobý výhled rozpočtu na další dva roky viz http://www.hapteplice.cz/dokumenty.html
9. Žádosti o informace
Žádosti lze podat ústně v sídle organizace, telefonicky na telefonních číslech organizace, nebo písemně, viz informace o provozu podatelny http://www.hapteplice.cz/kontakty.html
10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti lze podat ústně v sídle organizace, telefonicky na telefonních číslech organizace, nebo písemně, viz informace o provozu podatelny http://www.hapteplice.cz/kontakty.html
Další informace o náležitostech žádosti naleznete zde https://www.mvcr.cz/clanek/jak-zadat-o-informace-453908.aspx
11. Opravné prostředky
V souladu se zákonem č. 106/1999 Sb. lze odvolání proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí (§ 16). Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (§ 16a) lze podat do 30 dnů od:
- odkázání na zveřejněnou informaci (§ 6),
- odložení žádosti (§ 14 odst. 5 písm. c)
- sdělení o výši úhrady za poskytnutí informace (§ 17 odst. 3)
Odvolání i stížnost se podávají k nadřízenému orgánu (Ústecký kraj) prostřednictvím povinného subjektu. Opravné prostředky lze podat na stejných adresách jako žádosti o informace.
12. Formuláře
Další informace o náležitostech žádosti naleznete zde https://www.mvcr.cz/clanek/jak-zadat-o-informace-453908.aspx
13. Popisy postupů ‒ návody pro řešení životních situací
‒
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákon č. 1/1993 Sb., Ústava ČR,
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
14.2 Vydané právní předpisy
‒
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací přesahující 30 minut práce je požadována úhrada nákladů ve výši 150,- Kč za každou další započatou půlhodinu práce související s takovým mimořádně rozsáhlým vyhledáním informace. Kopie a tisk za každou stránku jednostranného formátu A4 se účtuje 1,50 Kč, u oboustranného formátu A4 se účtuje 3,00 Kč za stránku, u oboustranného formátu se tyt částky násobí dvěma. Při rozsahu kopírování a tisku do 10 stran A4 se poplatek neúčtuje.
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
‒
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
‒
16.2 Výhradní licence
‒
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zprávy o činnosti v oblasti poskytování informací podle § 18 zákona viz zprávy o činnosti
http://www.hapteplice.cz/dokumenty.html